Заказать звонок

Ваше имя*

Контактний телефон*

Тема обращения


* - Поля обязательные для заполненияя

Цей значний результат свідчить про успіх двигуна 1.3 MultiJet, серед незаперечних достоїнств якого висока продуктивність, економічність і звання «Двигун року»

Двигун MultiJet є одним з найсучасніших турбодизелів у світі, хоча історія виробництва цього силового агрегату бере початок ще у 2003 році. Саме тоді FIAT застосував в конструкції двигуна технологію багатофазного уприскування Сommon rail під високим тиском, що забезпечила мотору високоефективну роботу при низькій витраті палива. Інноваційність двигуна оцінило професійне журі конкурсу International Engine of the Year, присвоївши фіатовському мотору почесне звання «Двигун року».

Сьогодні цей невеликий дизельний двигун доступний в трьох версіях, різних по потужності: 75-сильний мотор з турбокомпресором з фіксованою геометрією, а також силові агрегати потужністю 85 та 95 к.с. з турбокомпресором із змінною геометрією. Зараз в моторі вже застосовується паливна система MultiJet другого покоління, яка незмінно забезпечує високу продуктивність та низьке енергоспоживання.

Двигун 1,3 MultiJet встановлюється на багатьох автомобілях концерну FIAT - це Lancia Ypsilon, Alfa Romeo MiTo, а також Fiat Qubo, Panda, Doblo, Strada, Fiorino, Fiat 500 і 500L, а також на різних моделях інших виробників.

Мотор виробляється на заводі Fiat Powertrain Technologies, який розташований у польському місті Бельсько-Бяла. Підприємство, як і всі виробництва Fiat Group, відповідає найвищим стандартам системи World Class Manufacturing (скор. WCM, англ. «Виробництво світового класу») - сучасної технології так званого «бережливого виробництва». Удостоєний в 2012 році золотої медалі WCM, польський завод є одним з найбільш передових підприємств в автомобільному секторі.

На цьому ж підприємстві проводиться двигун 0,9 TwinAir - революційний двоциліндровий бензиновий силовий агрегат, володар звання «Міжнародний двигун року - 2011».


Яндекс.Метрика