Заказать звонок

Ваше имя*

Контактний телефон*

Тема обращения


* - Поля обязательные для заполненияя


Alfa Romeo повертається на автосалон у Франкфурті з повністю оновленим стендом, з сильним візуальним впливом і чарівною привабливістю класу «преміум». Зірка виставки –  новий седан Giulia, топ-версія, зазначена легендарним знаком конюшини Quadrifoglio, який представляє нову парадигму Alfa Romeo і найвище вираження «механіки емоцій».

У Франкфурті вперше розкривається вартість Giulia Quadrifoglio, чию саму спортивну версію, присвячену першим клієнтам, можна буде забронювати на веб-сайті в перші дні після виставки за ціною в Італії близько 95 000 євро. Ця версія буде оснащена всім спортивним і ексклюзивним контентом, доступним в лінійці. Giulia буде найлегшим  автомобілем класу «преміум» на ринку, завдяки карбон-керамічним гальмівним дискам і надлегким спортивним сидінням з вуглецевого волокна.

Крім того, в центрі уваги захоплюючий Alfa Romeo 4C, у версіях купе і Spider, сучасний символ бренду, який представляє спортивну сутність, властиву «генетиці Альфа Ромео»: чудові робочі характеристики і технічна досконалість, націлені на максимальне задоволення від водіння в поєднанні з захоплюючим дихання стилем. Поруч з ними, історичний зразок Giulia T.I. Super 1964 року, відзначений знаком «Quadrifoglio Verde», легендарним символом, який починаючи з тисяча дев'ятсот двадцять третього року відрізняє найпотужніші моделі Alfa Romeo.

Німецький салон є прекрасною можливістю відсвяткувати 105-річчя діяльності бренду. Такою річницею може похвалитися невелика кількість автовиробників, число яких буде навіть менше, якщо порівняти успіхи продажів і перемоги в гонках, яких домігся бренд у всьому світі. Протягом понад століття автомобілі Альфа Ромео присвячувалися тим, хто хотів, щоб автомобіль був не просто «корисним транспортним засобом», але джерелом «найсильніших емоцій».

Новий стенд Alfa Romeo у Франкфурті, спроектований і побудований в архітектурній майстерні «Navone e Associati», побудований навколо ряду «знаків», які пов'язані з більш ніж сторічною історією бренду і нагадують про історичний завод в Арезе. Наприклад, величезний повністю виконаний на світлодіодах імерсивний екран розміром більше 80 метрів, який підноситься над всім виставковим майданчиком, висловлює новизну машин Alfa Romeo. Він укладений у рамку по периметру, яка нагадує гоночну трасу, випробувальний полігон для перевірки класу будь-якого автомобіля Alfa Romeo, вчорашнього та сьогоднішнього.

Ще одна особливість нового стенду – це дизайн передньої решітки, натягнутої уздовж стін і підлоги, щоб передати ідею гонок і створити конструкцію виставкового майданчика. А покриті тонкими пластинами колони і стіни в поєднанні зі склом, підсилюють концепцію високої якості, властивої генетиці Alfa Romeo.

Новий напрямок бренду прекрасно представляє оновлений логотип Alfa Romeo, який виділяється на стенді. Якщо зовні емблема насправді була модернізована дизайнерським центром Robilant Associati, відмітні знаки, які відомі всім і улюблені в усьому світі, залишилися недоторканими. Не випадково, тільки той, хто має велике минуле, може відповідати на виклики майбутнього.

Крім того, завдяки станції «збільшеної реальності», можна заглибитися в найбільш інноваційні технологічні аспекти Giulia, тоді як в іншому кутку, відведеному Magneti Marelli, публіка може відкрити для себе можливості нової інформаційно-розважальної системи автомобіля, такі як підключення електронних пристроїв: навігатора, голосових команд, медіа-плеєра, аудіо системи і системи налаштувань параметрів автомобіля – все за допомогою інноваційного 8,8-дюймового дисплея TFT, вбудованого в передню панель.

Відвідувачі стенду Alfa Romeo зможуть випробувати і насолодитися винятковою якістю звуку Harman Kardon, де HARMAN представить велику лінійку аудіо комплексу Harman Kardon для дому та автомобіля. Крім того, публіка зможе також отримати більш детальну інформацію від кваліфікованого персоналу про аудіо системи Harman Kardon, встановлені на новій Alfa Romeo Giulia.

У спеціальному розділі стенду можна буде також близько познайомитися з продукцією мерчендайзинга і ексклюзивними аксесуарами Alfa Romeo, створеними у співпраці з Mopar, брендом, відповідальним за сервіс, обслуговування покупців, оригінальні запчастини та аксесуари для брендів FCA.

Нарешті, завдяки інформаційним матеріалам і спеціальній наочності на стенді, відвідувачі зможуть дізнатися про продукти FCA Bank, фінансової компанії, що спеціалізується в автомобільній галузі. Компанія працює на найбільших європейських ринках, а в Німеччині з банком FCA Bank Deutschland GmbH, з однією метою: підтримка продажів автомобілів всіх марок FCA за допомогою інноваційних фінансових продуктів і додаткових послуг для дилерів, приватних клієнтів і підприємств.


Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio


У Франкфурті Alfa Romeo Giulia присутня в декількох зразках, всі з емблемою «Quadrifoglio», яка вказує, що це топ-версія, і в п'яти розмальовках: алий Competizione Red, білий Trofeo White, чорний Vulcano Black, темно-сірий Vesuvio Grey і глибокий синій Montecarlo Blue в комбінації з інтер'єром зі шкіри та алькантари.

Представлені автомобілі мають потужний 510-сильний 6-циліндровий бензиновий турбодвигун 2.9, натхненний технологією і технічним досвідом Ferrari, який стає новим еталоном бренду. З цим двигуном Giulia Quadrifoglio забезпечує захоплюючі робочі характеристики: максимальна швидкість 307 км/год, розгін від 0 до 100 км/год всього за 3,9 секунди і максимальний крутний момент 600 Нм. Чудові робочі характеристики завжди поєднуються з увагою до навколишнього середовища: Giulia також найкращий у своєму класі в плані викидів СО 2 на кілометр – 198 грамів. Для Giulia інженери Alfa Romeo також приділили особливу увагу безпеці автомобіля, який здатний зупинитися з 100 км/год на менш, ніж 32 метрах.

Чудова оснащеність та експлуатаційні якості ще більш очевидні в ексклюзивній версії, призначеній для перших клієнтів, контент якої самий спортивний і потужний в лінійці. Giulia буде самим спортивним і легким автомобілем на ринку, ідеальним для використання на треку, завдяки карбон-керамічним гальмівним дискам і надлегким сидінням Sparco з карбону. Ця версія буде найдосконалішим вираженням нової версії Giulia Quadrifoglio і її можна буде забронювати на веб-сайті в перші дні після виставки у Франкфурті за ціною в Італії близько 95 000 євро.

Ціна серійної версії нової Giulia Quadrifoglio, що виходить у продаж в останньому кварталі року, в Італії буде близько 79 000 євро.

Справжні робочі характеристики від Alfa Romeo представлені в убранні «от кутюр», про що свідчить характерний дизайн, який відображає три особливості італійського стилю: почуття пропорції, простота і якість обробки поверхні. Все це «творіння» націлене в першу чергу на водія, щоб доставити йому хвилюючі відчуття від водіння, завдяки чутливості рульового механізму, відгуку дросельної заслінки і миттєвої реакції коробки передач і гальмівної системи. Крім того, вибір заднього або повного приводу не тільки данина історичним кореням легенди Alfa Romeo, але також технічне рішення, яке забезпечує чудові ходові якості і велике задоволення.

Додатковими особливостями нової моделі є оптимальний розподіл ваги (50/50 між двома осями), вишукана підвіска (передня спеціальна Alfa Romeo) і найточніший рульовий механізм на ринку. Серед унікальних і ексклюзивних технічних рішень також виділяється технологія розподілу крутного моменту Torque Vectoring для максимального контролю стійкості; комплексна гальмівна система, яка значно скорочує гальмівний шлях; і активний спліттер Active Aero Splitter, який динамічно управляє притискною силою, покращуючи продуктивність і зчеплення з дорогою навіть на високій швидкості.

І, нарешті, Alfa Romeo Giulia поєднує надзвичайну продуктивність двигуна із широким використанням надлегких матеріалів, таких як вуглецеве волокно, алюміній, алюмінієві композитні матеріали та пластик, отримуючи краще співвідношення ваги до потужності (нижче, ніж 3), що дозволило досягти маси порожнього автомобіля 1524 кг.

Giulia вперше з'явилася на автосалоні, але світова прем'єра відбулася 24 червня – в день 105-річчя бренду – з захоплюючим виступом маестро Андреа Бочеллі. Подія у події, для якої був обраний музей Alfa Romeo в Арезе, «рідна домівка» бренду, який знову відкрив свої двері для широкої публіки. Оновлений будинок включає в себе виставковий майданчик, де можна побачити найвідоміші та інноваційні творіння за підписом Alfa Romeo, які вписали цілий ряд важливих сторінок в історію автомобілів і досі є джерелом натхнення для молодих дизайнерів та інженерів бренду.

Є п'ять елементів, які зробили Alfa Romeo одним з найпривабливіших автомобільних брендів у світі: неповторний італійський дизайн, передові та інноваційні двигуни, оптимальний розподіл ваги (50/50), унікальні технічні рішення і краще співвідношення потужності і ваги. Це обов'язкові інгредієнти для створення Alfa Romeo, які разом уособлюють «meccanica delle emozioni» (механіка емоцій), вираз, який буде поширюватися по всьому світу на італійській мові як данина поваги країні, де легендарний бренд народився більше одного століття тому. І сьогодні гордість італійського автомобілебудування продовжує жити на дорогах, на найвідоміших гоночних трасах і в серцях мільйонів шанувальників.


Неповторний італійський дизайн


Alfa Romeo – це породження ідеального балансу між історичною спадщиною, швидкістю і красою, що робить його найвищим виразом італійського стилю в області виробництва автомобілів. Новий Giulia не є винятком, оскільки він втілює три характеристики італійського дизайну: почуття пропорції, простоту і якість обробки поверхні. Це «убрання», яке дизайнери Alfa Romeo скрупульозно моделювали над механічною частиною.

Зокрема, пропорції ґрунтуються на технічній архітектурі всього автомобіля: точками відліку для Alfa Romeo є розподіл ваги (50/50) і задній привід. Для того щоб найкращим способом збалансувати масу, двигун і механіка повинні розміщуватися між двома осями. Тому для Giulia були обрані дуже короткі звиси, довгий капот і довгі передні крила, відтягнутий салон «спирається» на ведучі колеса і м'язисті задні крила, які візуально вказують на точку, в якій потужність випускається на землю. Все це встановлюється на великій колісній базі, найдовшій в категорії, яка вміщається в одному з найбільш компактних кузовів. З цих пропорцій народжується динамічна форма еліпса, який можна побачити в горизонтальній проекції. Крім того, закруглені кути і обволікаючі стійки надають автомобілю спрямованість, створюючи профіль «краплі», що нагадує один з найкрасивіших автомобілів всіх часів: Giulietta Sprint.

Другою особливістю італійського стилю є «простота», за якою ховається один з найскладніших творчих процесів у промисловості: проектування автомобіля. І дійсно, саме стиль повинен приховати довгу і складну роботу за простими і природними лініями, підкреслюючи елегантність форм і вишуканий смак виробу «Made in Italy». Такий же підхід пронизує всю історію дизайну Alfa Romeo, який завжди виражається через чисті строгі лінії. З цієї причини, новий Alfa Romeo має сильну ідентичність, виконану з небагатьох рис: одна лінія прорізана з боків, виділяючи двері і охоплюючи ручки, і, звичайно, легендарний трилисник спереду, мабуть, найвідоміший і пізнаваний знак в автомобільному світі.

Нарешті, італійський стиль відрізняється якістю обробки поверхонь, що означає створення насичених і гармонійних відображень через обсяги. Кінцевим результатом на новому Giulia є скульптурна форма, яка нагадує великого кота перед стрибком. Натхнення відчувається і усередині автомобіля, який є чистим і фундаментальним – все зосереджено на водієві, про що говорить розташування всіх елементів управління на невеликому, параметричному кермі, яке підходить для всіх стилів водіння. І не тільки. Місце водія було «скроєне» як з тканини з діагональною консоллю, злегка хвилястою передньою панеллю і приладами, поверненими в бік водія, і «зшите» як сукня –  майстерно і з дорогоцінних матеріалів: вуглецеве волокно, дерево і тканини були обрані для візуального та тактильного задоволення і зібрані таким чином, щоб їх можна було відчувати на дотик.

Заслуговують особливої ​​згадки передні і задні блок-фари Джулії, зроблені Magneti Marelli у співпраці з Alfa Romeo. Як синтез стилістичної вишуканості і технологічності, задні світлодіодні ліхтарі по-особливому виділяють задню частину. Точно так само, дизайн і ергономічність характеризують ксенонові фари 35Вт, які дозволяють збільшити світловий потік і розсіювання світла з меншою споживаною потужністю, а видимість в нічний час збільшується на 200% в порівнянні зі звичайними галогенними фарами. Крім того, вони підвищують безпеку: перешкоду можна помітити, принаймні, на одну секунду раніше, що складає 28 метрів гальмівного шляху при русі зі швидкістю 50 км/год. Для фар використана технологія AFS, в той час як для вогнів денного світла (DRL), віражних фар, габаритних вогнів і покажчиків повороту використовується світлодіодна технологія, яка дозволяє знизити споживання енергії і досягти максимального ККД.

Передові інноваційні двигуни


Ще одним елементом, який відрізняє справжній Alfa Romeo, є сучасні інноваційні двигуни. З цієї причини для версії Quadrifoglio було вирішено створити унікальний за технологією і продуктивністю двигун, який стає новим еталоном бренду.

Це 6-циліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, розроблений інженерами з Ferrari, який забезпечує 510 к.с. і крутний момент в 600 Нм, пропонуючи, таким чином, видатну продуктивність: наприклад, прискорення від 0 до 100 км/ч в всього за 3,9 секунди, а максимальна швидкість складає 307 км/год.

При тому що значення потужності й крутного моменту є сенсаційними, новітній силовий агрегат кращий в класі за викидами (198 г/км CO2) і має дивно низьку витрату палива, завдяки електронному контролю відключення циліндрів. Очевидно, що, як і всі двигуни наступного покоління, і бензинові і дизельні, цей 6-циліндровий двигун повністю алюмінієвий, щоб зменшити абсолютну масу автомобіля, зокрема, на передній осі, і неповторний рев Alfa Romeo.

Оптимальний розподіл ваги

Особливістю нової Джулії є спеціальна увага  до маси і матеріалів, що дозволило отримати ідеальний розподіл ваги, 50/50 між двома осями. Це вирішальна риса для задоволення від водіння Alfa Romeo, що досягається, завдяки роботі як над схемою кузова автомобіля, так і над розміщенням в якомога більш центральному положенні всіх компонентів з великою вагою.

Крім розподілу ваги, для оптимізації рівноваги завжди велику роль відіграють підвіски. Так, для задньої осі була обрана підвіска, яка забезпечує чудову продуктивність, задоволення від водіння і комфорт. При цьому для передньої осі була розроблена нова підвіска на хитних важелях з напіввіртуальною рульовою віссю, яка оптимізує фільтрацію і дозволяє повертати швидко і точно. Цей ексклюзивний Alfa Romeo підтримує постійний кут подовжнього нахилу осі повороту і справляється з високим рівнем бічного прискорення. У будь-якій ситуації і на будь-якій швидкості, водіння Alfa Romeo Giulia завжди природне і інстинктивне, завдяки найкращому передавальному числу рульового механізму на ринку.


Унікальні та ексклюзивні технічні рішення

Інженерна культура Alfa Romeo також виражається в досконалості дизайну, збірки, у виборі матеріалів корпусу і підвісок. Наслідком цього стало рішення про те, що електроніка повинна використовуватися тільки, щоб ще більше підсилити відчуття від водіння, які вже гарантовані завдяки чудовим основним механізмам.

Про це свідчать унікальні технічні рішення, застосовані на новому автомобілі, серед яких технологія Torque Vectoring, яка, завдяки подвійному зчепленню, дозволяє задньому диференціалу контролювати крутний момент окремо для кожного колеса. Таким чином, передача потужності на землю поліпшується навіть в умовах поганого дорожнього покриття. Це дозволяє вести автомобіль безпечно і завжди весело, уникаючи спрацьовування системи контролю курсової стійкості. На новому Alfa Romeo дебютує також інтегрована гальмівна система (IBS) – інноваційна система, яка об'єднує контроль курсової стійкості з традиційним підсилювачем гальм, що гарантує миттєвий відгук гальм, а, отже, рекордний гальмівний шлях, а також дозволяє значно оптимізувати масу і знизити вібрації педалі.

Поряд з відмінною Cx, ідеальним балансом сил на поворотах і динамікою притискної сили, нова модель пропонує активний спліттер Active Aero Splitter, фронтальну систему, яка активно управляє притискною силою, забезпечуючи таким чином більш високі ходові якості і зчеплення з дорогою навіть на високих швидкостях. Не кажучи вже про те, що новий Alfa Romeo Giulia пропонує оновлений селектор режимів водіння Alfa DNA Pro, який змінює динамічну поведінку автомобіля на основі вибору водія: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (режим енергозбереження, який вводиться в перший раз на Alfa Romeo) і Race (на високошвидкісних модифікаціях).

Всі ці передові системи регулюються доменом управління шасі – Chassis Domain Control (CDC) – технології, розробленої у співпраці з Magneti Marelli, свого роду «мозком» автомобіля, який координує всю електроніку на борту. Система управляє дією різних систем, таких, як оновлений селектор DNA Pro, система Torque Vectoring, Active Aero Splitter, активна підвіска і система ESC, і дає кожній з них конкретні завдання, щоб оптимізувати ходові якості і задоволення від водіння. Більш детально, CDC адаптує в режимі реального часу настройку автомобіля, вибираючи режим руху за допомогою DNA Pro на основі даних про прискорення і обертання, визначених датчиками. Дана технологія запобігає критичних ситуацій і управляє ними, заздалегідь інформуючи, наприклад, на повороті, певні блоки управління, задіяні в електронній системі автомобіля: шасі, силовий агрегат, підвіски, гальмівну систему, рульовий механізм, помічників водія і диференціал.

У салоні нового автомобіля забезпечений найвищий рівень в плані якості, безпеки, оснащеності і комфорту, а також ще один спеціальний компонент, властивий Alfa Romeo: центральне положення водія.

Недарма всі первинні елементи управління, у тому числі кнопка пуску, вбудовані в кермо, як на автомобілі Формули 1, у той час як інтерфейс людина- машина складається з двох джойстиків для простого і негайного управління селектором Alfa DNA Pro та інформаційно-розважальною системою Connect 3D Nav.

Система Connect 3D Nav для Alfa Romeo Giulia розроблена спільно з Magneti Marelli і забезпечує складний набір можливостей і функцій, серед яких інтерфейс HMI останнього покоління, де управління системою в основному здійснюється за допомогою Rotary Pad і через 8,8-дюймовий дисплей TFT, інтегрований в передню панель автомобіля. Rotary Pad надає і просунуту систему розпізнавання голосу, і систему розпізнавання жестів, яка дозволяє взаємодіяти з системою, використовуючи тільки рухи ваших пальців по джойстику. Система Connect 3D Nav також забезпечує повну можливість підключення до всіх мобільних пристроїв (мобільні телефони, смартфони, планшети з операційними системами Apple IOS і Android). Окрім можливості робити телефонні дзвінки через Bluetooth в режимі «вільні руки», інформаційно-розважальна система дозволяє за допомогою технології Bluetooth відтворювати аудіо контенти з USB-пристроїв і смартфонів, в додаток до управління цифровим радіо DAB і цифровим аудіо Hi-FI. Нарешті, система надає функції навігації з картами і високим розділенням 3D і високою швидкістю розрахунку маршруту, доступним навіть без сигналу GPS за допомогою технології Dead Reckoning, а також здатність оновлювати карти TomTom через USB з відображенням інформації про стиль водіння.

Нарешті, на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio дебютує аудіо комплекс преміум-класу Harman Kardon Sound Theatre, який задовольняє бажання отримати насичений звук, завдяки кращому контролю звуку і якості звукового вихідного сигналу. Серце системи – це 12-канальний підсилювач класу D, високоефективний і в той же час компактний. Підсилювач розподіляє чистий звук через 14 динаміків усередині автомобіля, гарантуючи чудову якість звуку. Технологія Logic 7® дозволяє отримати ефект об'ємного звучання з роздільних джерел 5.1 з високим розділенням і гармонійне відтворення стереофонічного запису. З цією аудіо системою пасажири отримають незабутні відчуття від високої якості звуку, яким славиться Harman Kardon.

Найкраще співвідношення ваги і потужності


Для досягнення найкращого співвідношення ваги і потужності (значно менше 3), нова Джулія поєднує в собі незвичайну продуктивність двигуна з широким використанням надлегких матеріалів для всіх частин автомобіля. Наприклад, карданний вал, капот і дах виконані з вуглецевого волокна, з алюмінію виконані деталі і вузли двигуна, гальм, підвіски (у тому числі передні і задні несучі елементи кузова), а також інші компоненти автомобіля, такі як двері і крила. Крім того, задня балка зроблена з композитного алюмінію і пластика. Це дозволило забезпечити власну масу нової моделі на рівні 1524 кг.

Для того щоб зменшити загальну масу, також в гальмівну систему були додані елементи з алюмінію і карбон-керамічні диски, а каркаси сидінь виконані з вуглецевого волокна. Незважаючи на оптимізацію ваги, автомобіль може похвалитися кращою жорсткістю на кручення в своєму сегменті, тим самим зберігаючи з плином часу якість, акустичний комфорт і керованість навіть у випадку екстремальних зовнішніх навантажень.


Яндекс.Метрика